' Kasturi 81 Wadya Bolo Iduk

9 komentar :

  1. Buat rekan2 yang menyempatkan kumpul di RM Paryanti ba'da takziyah, mohon maaf saya tidak dapat menyediakan watu banyak.

    BalasHapus
  2. Mas Yusup, saya belum ditraktir lho, kapan nraktir saya ????
    untuk teman-teman yang sempat melayat, terima kasih udah mewakili kami yang dari Semarang ( maaf gak bisa datang kecuali mbak Dyah ). tapi kami tetap berdoa untuk sobat tercinta semoga berbahagia selamanya.
    salam

    BalasHapus
  3. Mas Kisut, panjenengan jangan menafsirkan sendiri arti mbok tuwo karo mbok enom yo... Maksudku kuwi aku budal layat karo ibuku lan bojoku ha...3

    BalasHapus
  4. Mas Anto : he.he..he...lha gitu baru jelas to hua..hua.hua..... Sayang aku ora sido nraktir teman-temin padahal wis dak siapke lho he..he..he....

    BalasHapus
  5. @Mas Anto : Mas Beno arep nyuwun fatwa kanggo nypi susu lan nyawang "sumbar ' lho ?? wis diwenehi durung ?? yen uwis mengko bengi arep dak jak ngipo sinambi sumbar ... he..he..he..
    salam

    BalasHapus
  6. Kuwi fatwane "NYENENGKE BANGET" Mas....

    BalasHapus
  7. Maksude oleh opo ora ??? yen oleh aku arep barengt ngopi lan nyawang sumbar ?? apa penjenengan arep melu ?????
    salam

    BalasHapus
  8. Ngopi susu karo nyawang ''sumbar'' kudu bareng Mas Anto. yen dhewekan mengko malah bahaya ..... podho nggugu karepe dhewe !

    BalasHapus
  9. La iya to mas , sing di " sumbar " nggone sapa ?? he..he..he...
    mungkin mas Anto duwe usul ??

    BalasHapus