' Kasturi 81 Wadya Bolo Temu Kangen jilid 2

Temu Kangen jilid 2


Rasanya temu kangen baru saja berlalu, dan sekarang ini ada kerinduan untuk bertemu. Dari teman-temin ada kerinduan untuk bertemu kembali walaupun secara informal. Maka saya megusulkan untuk diadakan temu kangen informal jilid ke-2 setelah lebaran. Maksudnya informal adalah tidak perlu menyewa gedung, tetapi berkumpul di rumah salah satu teman kita lalu ada keakraban dan cerita sana-sini saya kira sudah merupakan obat rindu.
Bagaimana ??????

6 komentar :

  1. salam sejahtera mas kisut.
    sorry ya kapan malam itu aku gak balas sms jenengan soale ketiduran sore.
    soal reuni informal aku setuju banget, mudah2an jadi kebiasaan dan siapa tahu ada jodoh besanan mergo dek biyen rak kelakon.
    soale nek tak hitung2 4-5 tahun kedepan banyak teman2 kita sing wis waktune mantenke anake.

    BalasHapus
  2. Wah, kesempatan nggo aku ugo .... sopo ngerti ono pedhotan hahahaha ...

    BalasHapus
  3. @mas Yusuf : gak soal mas, kita nyantai kok. yang penting ada saling komunikasi. Saya dengar kok meh pindah ya ???
    Mas Beno : mas apa arep dadi mantune koncone dewe wae he.he.he...,

    BalasHapus
  4. Maksude mas Beno ki nek ono pedhotan rondho arep daftar, aku yo arep melu jupuk nomer pendaftaran ha...3.

    Mas Kisut lan mas Suryo melu ora...?

    BTW nek iso ngumpulne rekan angkatan lain untuk memperbesar network dan mewujudkan program mulia kita membentuk KASTURI dari berbagai angkatan...

    Ngiras ngirus dadi luwih akeh probabilitase ono "pedhotan" lak mas Beno tambah seneng...

    BalasHapus
  5. @ mas Anto : aku melu ning ora golej pedhotan , golek sing isih ting..tig..ting.... he.he.he....
    Yang penting kumpul aja sambil membicarakan apa yang bisa kita buat untuk alma mater dan untuk temna-temin kita.
    tentu saja bisa sambil cari kesempatan lirik sana-lirik sini he..he.he..

    BalasHapus
  6. duh Gusti .....
    mesakke temen dulurku lanang siji kae, kok nelongso temen arep golek pedhotan barang.
    sing gampang golek pedhet wae, piye yen pedhet doyan ora???
    mas Kisut, ora sah nganggo lirak lirik barang marai kero (juling) matane.....

    BalasHapus