' Kasturi 81 Wadya Bolo MASIH ADA SECERCAH HARAPAN .......

MASIH ADA SECERCAH HARAPAN .......


Tak kusangka dan tak kuduga ........ bar nulis " KOK SEPI TEMEN "
ternyata bisa membuka teman temin do ngetok' ke uneg uneg ke dewe dewe kenapa kok wis suwe banget ora aktif nulis meneh.
buaaaaanyaaaaaaaak tenan argumen maupun alasan yang terlontar dari ucapan teman temin yang dapat saya rangkum dan sampaikan disini.
Minggu kemarin dan Senin ini aku sengaja nyengkluk BALIK MANING neng ngarep laptop sinambi FB-an bersama teman temin KASTURI '81 agar dapat masukan kenapa kok do aras arasen nulis meneh nang Blog Alumni, padahal ini kan sebagai salah satu cara agar dapat lebih mempererat tali silaturahmi lagi .......
Mas Setyo Ciptono nate ngendiko langganan Speedy karo golek Hot Spot ben iso selalu stand by di Blog Alumni, semono ugo aku meh tiap jam ngindhangi lan tiap menit nilik'i Blog Alumni malah pulsaku tau nganti entek 11 Milyard barang (hahahahahaha ........ entuk sumbangan seko Gayus .....)
Dan ternyata .......... seperti yang disampaikan teman teman diantaranya :
Mas Beno : beliau bilang masih tetap aktif nulis, cuma ngantuk karena sering melek wengi lha wong saben wengi ng'rondho wae ........ (ng'ronda wae mangsudnya)
Mas Kisut : beliau lagi repot usung usung bantal karo kasur mergo arep pindahan (kita tau semua, biasane beliau sama mas Beno sing paling rajin ngirim artikel), mudah mudahan saja cepet rampung olehe pindahan ben ndang aktif nulis meneh.
Aku maw yo wis melu ngrewangi ngepak barang barange lewat FB.
Mas Anto : beliau sedang survey ngambus ambus sing amis amis meneh ...... bar ngirim artikel ANAK GADIS KUNGKUM NENG KOLAM RENANG ....... malah aku pas neng tengah laut di SMS kon ndang buka Blog Alumni, jarene wedi yen selak di bredel (di blokir) karo Admin
ayo mas Anto kirim meneh sing lebih fenomenal, aktual dan Nakaaaaaaaaallllllllllll
Mbak Poppy : jarene pengin nulis, tapi ora iso nglebok'ne ........ (aya aya wae istilahe .....)
lha wong aku wae peteng ndhedhet tengah wengi ora ono lampu babar blas malah karo merem wae iso mlebu kok ...... wis jan ora percoyo aku karo omongane mbak Poppy...!
Mbak Endang Respati : siap maw nulis .....
Mas Bambang Supriyadi, mbak Mincuk : juga siap nulis lagi .....
Lha ini Juragane Jogja (Mas Nasih) : ternyata beliau selangkah lebih maju dibandingin kita, beliau lagi rajin golek lalapan daun muda ben tetep seger karo tambah semangat jarene ...... hahhahaha ......
Mas Tahid : lagi sibuk gawe rocket meneh karo sibuk ngumpulne Komik Kho Ping Hoo ....
Mas Wiwik Asnawi : lagi sibuk perang entut karo Mas Danang (si Bengal) Maryadi
Mas Susilo : lali dalan mulih nyang omah mergo sibuk nyambut gawe
Mas Djoni : lagi sibuk dinas luar ...... kemarin juga sempet terdampar di Tanjung Karang dan juga sempet ketemu dengan 2 (dua) pendekar Kasturi yang temangsang disana.
Mas Harjono Kingkong : sedang sibuk rekaman bersama Jupe si Belah Duren.
Mas Danar Rahmanto : sedang sibuk ngetung kendaraan (bus Timbul Jaya yang akan dipake persiapan Kampanye ........)
Mas Patrem : sibuk observasi karo sibuk golek duwit.
Mbak Budi Setia terus sampai kini : masih sibuk dan tidak akan pernah melupakan teman teman semua ........
Mas Kenang : sibuk ngrampungke disertasi S7 ne (S1-2-3-4-5-6 wis lewat kabeh .....)
Lha yen aku dewe SISWADI KASEP meskipun nyambut gawe neng " BP7 " istilahe
Berangkat Pagi Pulang Petang Penghasilan Pas Pasan Pisaaaaaannnnnn
yen wis mulih tekan ngomah digandhuli wae karo mbok wedok sing dhenok dhenok koyo tomblok (koyo plotrone sing nang ndhuwur kuwi) tapi ijik iso nilik'i karo ngindhangi Blog Alumni.
Untuk itu ....... ayo teman temin kita aktif menulis lagi, kita aktif comment lagi ...... apa aja yang penting bisa membikin suasana segar diantara kita.
Ide ... Cerita ... Banyolan maupun Kenangan masa masa baheula pasti selalu ditunggu teman teman untuk saling diungkapkan .......
Ayo ..... Tetap Semangat ......!!!!

catatan : ulasan diatas tidak ada maksud untuk saling menyinggung ataupun menyudutkan, semua hanyalah guyonan semata. mohon maaf apabia ada tulisan yang tidak berkenan

17 komentar :

  1. Makasih Mas Sis atas ajakan yg baik ini, insyaALLAH nanti malem aku mo nulis kisah cintaku mbek mbok wedok dari SMEA klas 1 sampai sekarang ini tgl 28 April 2010 ulang tahun perkawinan perak (25 th) usia perkawinan kami... po rak huebat Mas Sis ha.... ha...
    Mas Sis dan Mb. Sis ini kalo saya liat di phlotronya itu pasangan yg serasi and Jodoh Pinesti, dari guratan wajah yg seperti Kakak Beradik itu menggambarkan, semoga Allah SWT menjadikan anda jodoh dunia akherat, amin.
    Trims

    BalasHapus
  2. wah sesuk makan makan iki .....
    dulurku lanang Ulang Tahun Kawin Perak ...... ojo lali mie ayam'e nggo aku lho mas.
    jan muannnnteeeeebbbbb tenan wis nganti 25 tahun (sing tak gumuni kok ora bosen yo ......)
    wong mas Nasih durung genep 17 tahun wae wis ora jenak, nganti ndodhos ndodhos golek DAUN MUDA di nggo lalapan ngono kok ....
    hahahaha.
    Selamat Ulang Tahun Kawin Perak Mas Setyo Ciptono, do'a kami semoga kekal abadi sampai akherat nanti .....

    BalasHapus
  3. Orkey Mas Sis nanti tak paketne lewat Tiki he... he... he....
    Kalo masalah bosan dan tidak bosan itu garek tehniknya mas....
    Masakan boleh biasa tapi penyajiannya yg harus Ruarrrr Biasa...!!! Bisa disajikan dengan Lumah kurep, bisa dng Miring Sri..!!, ato Mode Batang Pisang, Anjing kencing, ha... ha....
    ato. ato.. terserah kita.. ha.....

    BalasHapus
  4. Wah ..... MINAKJINGGO yen ngono.
    artine; Miring yo Kepenak,,,, Njengking yo Monggo ........
    hahahahahaha
    wis sak karepmu mas!!!
    @mas Nasih:
    tuh mas ,,,, contonen duluku lanang kuwi sing menerapkan prinsip MINAKJINGGO, dadi ngga' usah ngganggo lalap lalapan DAUN MUDA segala rupa ...
    Ckckckckck ....

    BalasHapus
  5. Wah .... Mas Cip ki pancen hebat, wis ngancik kawin perak. Aku lagi separone ..... Selamat nggih, Mas, mugi tansah rukun lan pinaringan karahayon !

    BalasHapus
  6. Mbak Poppy ... mbak Mincuk ... mbak Dyah Adhi ... mbak Yuni Ambarsari ... mbak Rina CEBRET Wati ..........
    mbak Endang Respati ...
    dan Mbak Budi Setia sampai kini
    MASIH ADA SECERCAH HARAPANKAH ....???

    I miss You ........

    BalasHapus
  7. Wah selamat ya mas Cip, semoga selalu bahagia, sakinah, mawadah warohmah. Aku lagi 11 tahun wis tak ijolne seri terbaru he...3

    BalasHapus
  8. Mas Anto lagi 11 tahun wis di ijolne, mergone wis turun mesin terus knalpot' e ngebul wae .....
    dadi nek digas rodo pengin cepet malah unine Brobot obrot obrot obrot ........
    hahahahaha

    BalasHapus
  9. Dudu Siswadi sing Kasep Elek yen ora isa meksa aku ndudul2 key board PC. Buktine aku ya "kepeksa" (dengan senang hati) menulis lagi di media ini. Bagaimanapun juga, Sis telah mengingatkan aku kembali bahwa aku punya banyak sodar n sodari yang huapik-huapik kuabeh samubarange : mbuh kuwi watak/tabiat, mbuh kuwi karir, mbuh kuwi rumah tanggane, lan liya-liyane. Siiiiiippppp tenan.

    Untuk mas Setyo dan isteri : congrats ya mas untuk 25 tahun usia perkawinan yang damai, tenteram, dan bahagia. Bisa jadi contoh kami2 untuk mengikuti jejak panjenengan berdua dan belajar bagaimana memelihara perkawinan agar bisa sakinah, mawardah, warrohmah. Amiiinnnn.

    BalasHapus
  10. Mbak Poppy .......
    yo ben aku kasep elek,,,,, tapi ijik akeh sing nunggoni (marang ireng manissssss lan dhekik pipiku) soale jaman semono do tak tolak kabeh pernyataan Cintane marang diriku.
    termasuk penjenengan bulane yo ijik duwe roso RINDU barang marang aku, lha kuwi buktine bareng tak ithik ithik ..... kon nulis kok yo semrinTHIL ...... iku rak tandane penjenengan ijik tresno lan kangen marang aku to???

    BalasHapus
  11. Oalaaahhhh Sis...Sis...wiwit lair jenggelek nang donya nganti arep bali manggon njero bumi, kok PD-mu sing overdosis ki ra entek-entek. Rumangsaku, aku mbiyen malah ra kenal awakmu ki.
    Rindu lan tresnaku amarga "kita adalah saudara sebangsa dan setanah air" (plus asale ka Nogiri). Hehehehe....

    BalasHapus
  12. Makasih buat teman dan temin semua, Mbak Poppy, Mas Beno, Mas Anto, Mas Sis, Mas Nasih and sak kabehe wae, termasuk Mb. Diah adhi smrg, atas segala perhatian, doa dan ucapan selamat ulang tahun perkawinan ke 25 (kawin perak)
    Semoga panjenengan semua juga menjadi pasangan2 yg bahagia sejahtera dunia akherat, amin.
    Trims and salam hangat, peluk erat persahabatan kita semua.

    BalasHapus
  13. Mas Ciptono selamat pesta perak pernikahan ya, hebat saya saja belum dapat , penjenengan sudah 25 tahun.

    doaku selalu

    BalasHapus
  14. Iya mas Kissut, saya ini kepetung rigen and ndridis, dadine ya rabiku diusia ke 21 th, tur wektu iku aku ijeh nganggur lho mas, koq wani2 ya aku wektu itu. Aku yo heran lho mas, tapi wong wektu itu golek gawean karo golek bojo gampang golek bojo, mula aku yo mbojo disik wae he...he... he...

    BalasHapus
  15. Mas Cip, saya jadi iri pada ''kenekatan'' panjenengan kawin muda. Sekarang, tinggal menikmati ''keuntungan''-nya. Anak-anak sudah dewasa, panjenengan dan nyonya masih dalam usia optimal. Contoh lainnya, Mbak Mincuk, berani menikah ketika belum lulus kuliah. Tahu begitu (enaknya) .... saya dulu ikut-ikutan hehehehehehehe ....

    BalasHapus
  16. @Mas Beno:
    Kalo untuk kawin lagi, tidak ada istilah terlambat Mas .....
    Monggo tak dherek'ne, yo wis ben Alon Alon waton Kelakon Rabi meneh!!!

    BalasHapus
  17. Mas Sis, isih durung kepengin rabi maneh .......... hahahahahaha !

    BalasHapus