' Kasturi 81 Wadya Bolo susilo said ...

susilo said ...


SUSILO said...
sorry boss, lagi bisa nyambung rasa. maklum, sinyal neng wonogiri byar pet, jan-jane gak kebayang para pendekar di atas angin sing biasane super serius ( tahid, bambang, nasih..) tibake thik (iki basa khas nogiri) ya isa komentar nyleneh, mungkin nggo mbuwang sebah ya..?. Yen juragan apel malang mono aku gak patek gumun, soale dheweke pancen kawit biyen duwe bibit "klonyotan" semu kemaki, ning apa rambute isih rada ruwet ya (apa malah wis direbounding... he..he..sori nang!). Jan pengin memandang wajah-wajah (yen wong nogiri ngarani prejengane) sampeyan2 saiki ...dha ber-evolusi apa malah tambah dha ruwet...salam saka tanah leluhur
31 October 2008 20:18

Mangkane Sus, kono kudu madeg dadi pendekar penjuru 6, ben luwih breng maneh ...
Yen pengin weruh prejengane saiki delengen ing : Wajah kita

6 komentar :

  1. Aku isih ragu-ragu mau menampilken plotro-plotro. Memang sudah terkumpul sejak awal SMP, post-SMP, sampai tahun-tahun 2003-an. Cuma masih aku rekayasa agar tidak terlalu memaluken daripada imej (wualah, opo maneh iki !)
    Buat Mas Susilo, ayo terus didorong teman-teman di Nogiri agar menyempatken diri daripada bukak-bukak internet. jangan cuma bukak-bukak ....... anu, jendela maksudnya.

    BalasHapus
  2. eling tujuan sakawit, foto lsp mung kanggo sarono ben awet enom [dudu arep golek mbok enom lho] maksude awet seger engetane ...

    BalasHapus
  3. Perkara golek mbok enom kan bakat.
    Terserang masing-masing individulah.
    Kan bakat mesti dikembangken.

    BalasHapus
  4. Mulane aku foto ro anak2ku ben sing ngesir aku mikir...he he...ana sing gelem wae wis syukur kok yo Sih...ojo pura2 jomblo (aja ana sing tersinggung lo)

    BalasHapus
  5. Lah Sus nek ndelok fotomu kok iso tambah gedhe yo? Mosok sih kita2 dulu orang serius, kayaknya cukup usil deh.... Waktu aku tilp Yani, aku bilang siapa yang temenmu yg paling usil di Ib dia langsung sebut namaku, kerena dulu saya duduk dibelakangnya persis dan suka naruh pensil di rambutnya yang kribo...

    Ben, sekarang lagi suka baca buku apa? aku tunggu puisi dewasamu ya, gak diterbitkan ya?

    Kalau kita bisa jadi pelopor untuk bentuk keluarga alumni SMP 1 wah bagus banget, saya yakin pelan2 akan bisa kita bikin kok.

    Patrem mana nih, kok gak muncul?

    Salam

    BalasHapus
  6. Teman di 1-a lebih usil :
    dinding sebelah barat yang berbatasan dengan 1-b itu dilobangi
    lalu ia njepreti pake karet gelang dan diarahkan ke teman kita yang rambutnya dikribokan itu lho ...

    Untung gak kena mripat atau daerah di bawah mripat, kan berbahaya ta ...
    Pancen kanca 1-a kuwi kudu dibales.
    eh ... eh ... eh

    BalasHapus